čtvrtek 14. března 2019

Vzestup latexu

Máme tu další březnovou akci a přesto, že se mi oblečení líbí, tak nemám v plánu za tuto akci moc utrácet. Účesy jsou strašné a typ akce nesnáším.
Událost tu bude do 21. 3. 2019

Balíček č. 1

Balíček č. 2

Balíček č. 3

Balíček č. 4

Balíček č. 5

Pozadí na profil

11 komentářů:

  1. Thank you😍 .. I've been waiting for you all day❤️

    OdpovědětVymazat
  2. Suzinko, velmi moc děkuji za info.
    Akce se mi nelíbí, solitaire nemusím, pokud to fakt není něco krásného.
    Do tohoto nejdu vůbec... ;) Účesy jsem už viděla a jak říkáš... Nic moc.
    Přeji krásnou dobrou noc... ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si osobně popláču nad šaty z posledního balíčku a přejdu to jako hrdá žena xDDD

      Vymazat
  3. hola amiga, la tipografía de esta pagina no es legible, horror

    OdpovědětVymazat
  4. účesy jsou otřesné ,ale jen pro to dokonalé neonové pozadí, padnou nejspíš všechny mé těžce nasyslené dia . achjo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To pozadí je skvost, jen co je pravda :) zbytek ale za moc nestojí

      Vymazat
    2. Pozadí je opravdu boží, ale pro mě jsou topové ty poslední šaty xD

      Vymazat
  5. amiga no te ofendas a la ligera, primero toma mi comentario abiertamente
    escuchas consejos para mejorar ok?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I like this font. Everyone has a different taste, so if you don't like it, you don't have to come here. Nobody's forcing you.

      Vymazat