pátek 1. března 2019

Motýlí dárky

Milé dámy, je to tu. Naše první akce v březnu. Jde o akci plnou ladnosti a elegance. A co si budeme povídat jupí na ty krásné účesy.
Akce potrvá do 8. 3. 2019


Tady už máme 3 staré známé velikosti dárků, ale s jiným vzhledem.

1. Model - šaty se mi zrovna nelíbí, ale účes je naprosto dokonalý a ten prstýnek se mi taky líbí.

Všechna barevná provedení

2. Model - Blanku Matragi mám ráda a proto není divu, že její šaty naprosto zbožňuji. A účes je jeden z nejpovedenějších v této akci.

Všechna barevná provedení

3. Model - jediné co můžu dodat je, že originál vypadá rozhodně lépe než to co nám dali do hry.

Všechna barevná provedení

4. Model - s těmihle mini jsem spokojená, jen škoda že to je tričko a sukně, pochybuji že dostanu 2 stejné barvy. Účes opět nutně potřebuji.

Všechna barevná provedení

5. Model - Vlasy se mi moc nelíbí, ale šaty to rozhodně vynahrazují, postrádám objemné šaty ve svém šatníku, nějaké na víc vždy uvítám.

Všechna barevná provedení

6. Model - Účes je roztomilý, ale nemyslím, že ho budu často používat. Kabelka je rozhodně užitečná pro všechny případy, ale šaty mne moc nenadchly.

Všechna barevná provedení


Na nábytek si budete muset ještě počkat... 

Co si o akci zatím myslíte vy?

Pozadí na profil

14 komentářů:

  1. No, vypadá to moc krásně. Těším se na další info. Moc děkuji. Suzinko... ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen škoda že musím chodit do práce XDD bylo by to tu dřív ♥

      Vymazat
  2. Amazing hairstyles! But this kind of event is so annoying...

    OdpovědětVymazat
  3. Suzinko... Lepší je pracovat, než se věnovat těmto věcem.
    Hraji tuto hru s malou od loňského května. A ikdyž se mi hra líbí, tak toho mám už vcelku dost. A po dnešním večírku jsem se rozhodla, že skutečně večírek chystat nebudu.
    Byla jsem v práci dlouho, vrátila jsem se domů až po 21. hodině, protože jsem potřebovala dodělat supermodelky a pak člověk něco napíše. Ta netolerance, zahleděnost do té hry a nevidění reality. Viděla jsem toto i u nás v klubu.
    Ale trvám na tom, že motýlci jsou krásní a budu z nich dělat naši nyní poslední, jarní místnost...
    Přeji Ti krásný víkend a promiň mi ten elaborát... ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, že při práci, jsem placená, ale kdyby mě někdo platil za tohle budu mnohem radši xD

      Já jsem na svůj večírek zvědavá, už jsem skoro u konce... stačí vykoupit zbytek pánského šatníku xD Ale nevím nevím... Taky jsem dnes dorazila na večírek pozdě, už bylo dávno po misích, tak jsem jen poslala hostitelce dárek a když se ptala kdo se chce vyfotit, napsala jsem o jednu památeční.
      Taky ti přeju krásný víkend ♥♥♥♥

      Vymazat
  4. Jasně, Suzinko. Tebe baví hodně web. Mně zas baví spíš realita a má práce. Web by měl být občas na relax. Ale kolik času se musí strávit i na LP, je fakt až nenormální. Zvlášť u soutěží. Včera ty mise šly šíleně rychle, byly celé hotové kolem 22. hodiny. A to jsem vpráci ještě zůstala dýl zrovna kvůli modelínám. Moc děkujeme za info. Vypadá to moc krásně. Kdo ví, kolik balíčků bude zapotřebí. Přeji príma prožitý víkendík... ;) ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě hlavně baví pomáhat lidem a když si toho v reálném světě lidi neváží, tak se snažím aspoň tu no :D ♥ A práce?.... Sedět za kasou není zrovna 2x zábavné xD

      Já mám denní mise hotové většinou už někdy v 7 ráno. Ráno totiž u kafe klikám XD

      Radši nechci vědět kolik zase za ty dárky dohromady zaplatím T_T

      Vymazat
  5. Taky, Zlatíčko, lidem pomáhám. Už od dětství. Mám to nějak dané a vrozené. A ikdyž si toho třeba i lidé neváží, člověk to má pro ně dělat. Jde totiž o jeho nitro. Pokud to člověk v sobě tak má, nic s tím prostě dělat nemůže.
    Chápu, že zrovna být pokladní nemusí být zas tak zajímavé. Já na štěstí v životě nedělala pouze jednu práci a nyní dělám to, co jsem chtěla vždy, jen jsem k tomu měla od určité doby další práci a toto jen bokem. A práci mám velmi kreativní. V LP bylo pro mě velkou výzvou pro lidi tvořit komentáře. Ale celkově to bylo skutečně šílené. Nehoráznost, co ta hra stojí peněz i času. Prostě se lidé učí být na tom závislí.
    Neboj, motýly teď moc nesbírám. Hodlám to prostě koupit. :D Jsem ze hry skutečně dost unavená. ;) A budu ji hodně už omezovat...♥
    Jsi srdíčko zlaté a přeji Ti hodně sil do tvorby Tvého blogu... ♥♥♥
    Přeji Ti úspěšný start do nového týdne. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já pomáhám dokud z toho mám dobrý pocit, když mi samé není dobře je zbytečné pomáhat ostatním aby pak oni museli pomáhat mě XD
      Já hru mám stále otevřenou a kouknu na ní jednou za dobu xD jestli třeba někdo nenapsal a tak :D je zbytečné u toho sedět celý den.
      Děkuji a tobě taky přeju krásný týden ♥

      Vymazat
  6. Je to úžasné, ale pochybuju že budu mít štěstí na ty nejhezčí věci

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme na tom stejně :D taky vždy dostanu jen to co nechci :D

      Vymazat