čtvrtek 21. března 2019

Armáda

Přichází další akce očekávaná ze sneek peeku. Tentokrát jde o můj oblíbený typ akce.
Tak už pojďme sbírat přilby a schovávat se do bunkrů.
Akce tu bude do 28. 3. 2019

Na mapce s bunkry najdeme 5 bunkrů pro nás a 1 také pro ty naše vyžírky. Nezasnoubené lady budou mít o jeden bunkr méně.

1. Bunkr

2. Bunkr

3. Bunkr

4. Bunkr

5. Bunkr (pouze pro zasnoubené lady)


6. Bunkr

6 komentářů:

  1. Rozhodně chci projet druhý, třetí a čtvrtý bunkr! (^o^) moc pěkné kousky. Zatím jsem ve druhém a šťastnou kostku jsem ještě nepoužila, tak snad se mi to podaří :) a jinak těch 10 přileb každý den je super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, jen je škoda že na tuto akci máme jen týden, čekala jsem trochu víc času.... ráda v této akci sbírám SM.

      Vymazat
  2. Keď sa tak dívam, ten outfit pre snúbenca nie je až taký zlý.. Zišlo by sa mi niečo do šatníka chlapa ale príde mi to trochu ,,deduškovské" na neho :D inak zaujímavé kúsky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se vždy nemůžu dočkat další pánské kolekce... jeho šatník stále zeje prázdnotou.. chudáček stále nosí to samé xD

      Vymazat
  3. Ahoj,mozem sa opytať kde si ziskala ten učes čo maš na lady v 4 miestnosti?

    OdpovědětVymazat