středa 6. března 2019

Volány

Máme tu naprostou novinku. Můžeme se těšit na úplně nové pózy, které již nebudou zakrývat původní tělo. Bohužel za cenu změny velikosti poprsí.
Tato kolekce bude dostupná do 12. 3. 2019

Tady už máme její plný přehled.

6 komentářů:

  1. z toho poprsí brečím :D celou dobu jsem byla zvyklá na moje nulky , achjo O-o

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, taky mě to pěkně štve, snad si na to brzo zvyknu.... Taky jsem měla svou plochou lady ráda.

      Vymazat
    2. Aspoň že zatím to nové oblečení kreslí tak, že to nevypadá jako by nám ty prsa měla vypadnout XD

      Vymazat
  2. To poprsí mě štve taky, ale spíše z důvodu toho, že jsem měla předtím větší 😅

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každou to štve. protože jen pár lady mělo poprsí 2... většina měla buď malé a nebo obří xDDD

      Vymazat