čtvrtek 2. května 2019

Přátelé v New Yorku

Hned jak jsem uviděla první spoilery na květen, nemohla jsem se téhle akce dočkat. Je to jeden z mých nejoblíbenějších seriálů a je to prostě klasika. Něco takového jsme ve hře už opravdu potřebovaly jako sůl. 
Akce tu bude bohužel jen do 9. 5. 2019

Tady už vidíme celou mapku labyrintu se všemi místnostmi.


1. Gauč

Zde můžeme najít outfit trochu praštěné Phoebe s její ikonickou kytarou, na kterou hraje. Její texty jsou občas horší než samotnej zpěv, ale každý ji má rád a tak jí to nedají najevo.

2. Gauč

Můžeme se těšit na starou známou kavárnu, ve které se scházeli skoro v každém díle a debatovali o životě nebo totálních kravinách.


3. Gauč

Další outfit patří občas trochu melancholické (šéf)kuchařce Monice. Tento model patří mezi její nejlepší. Vzpomínáte si jak vždy vše v jejím apartmánu muselo být na stejném místě a poznala sebemenší pohyb nábytku?

4. Gauč

Poslední model, který dostaneme patří Rachel. Tuto okouzlující a občas nešikovnou krásku hraje nikdy nestárnoucí Jennifer Aniston. Rachel je ze začátku trochu rozmazlená, ale život jí naučí vážit si věcí, práce nebo opravdových přátel.

5. Gauč

Druhé vybavení do našeho apartmánu představuje známý byt Moniky. Můžeme zde vidět jídelní stůl, ledničku, pohodlný gauč i televizi , nesmíme zapomínat na úžasný balkón, ze kterého jde vidět sousedům až do bytu. Což není vždy příjemný pohled.

Hlavní odměnou za sesbírání všech pokladů je toto krásné pozadí na profil. Předlohou je opening.

17 komentářů:

  1. Potřebuju další destinace 😍

    OdpovědětVymazat
  2. Suzi... Jsi hvězda. Super informace... Moc děkujeme... ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Docela se divím, že se mi to povedlo zpracovat v tak krátké době :D

      Vymazat
  3. Tak já půjdu asi cíleně na nábytek :D :) oblečení mě nejak extra nechytlo, ale jsem momentálně v 2. destinaci a mám už polovinu z kavárničky vysbíráno, tak uvidím, jak rychle to půjde a jestli se stihnu doplazit až k poslednímu gauči :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě u nábytku trochu chybí nějaké doplňky, vůbec by mi nevadilo kdyby celá akce byla jen nábytek XD ty místnosti jsou takové holé.... Ale přátele miluji, takže už mám vše vysbíráno :D

      Vymazat
    2. Kdyby měli dávat i doplňky tak máme každý 2. krok truhlu xd bohužel budeme muset sáhnout do vlastních zásob :) jinak zatím bez použití dia - z kavárny mi už chybí jen stůl :))

      Vymazat
    3. Tak mohly by už být součástí toho nábytku xDDD aspoň něco málo :D

      Vymazat
  4. Souhlasím s Tebou, že nábytek a tak jsou velmi zajímavé. Hlavně právě z 2. destinace. To vypadá jak z Mafie. Ale i ten z 5. se dá hezky využít... ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upřímně jsem mile překvapená, že nám ten nábytek dali už do druhého gauče :) čekala jsem ho opět zcela na konci :D

      Vymazat
    2. já jsem celkově touto akcí mile překvapena, vůbec by mi nevadily akce na další klasické seriály :D

      Vymazat
  5. Suzíí to vypadá výborně♥♥♥Myslím,že ty dia obětuju a koupím za draho:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se teď minimálně do další výplaty ani nechci dívat na účet XD

      Vymazat
  6. Příště by to mohla být Teorie velkého třesku, zrovna dotočili poslední řadu! Aspoň by byla nějaká sranda :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli někdy udělají akci na TBBT tak budu skákat radostí do stropu :D

      Vymazat