úterý 21. května 2019

Hra o trůny

V poslední době jsme těch akcí spojených se seriálem Hry o trůny měly tak málo, že nám sem LP vrátilo ještě jednu. Nedivila bych se kdybychom dostaly i něco nového.
Akce tu bude do 4. 6. 2019


Jak už někteří možná tuší jde o nechvalně známé tabulky ala' pokud chceš něco v poslední tabulce, musíš připravit šatník na vše v těch předešlých.

1. Tabulka

Pozadí na profil

2. Tabulka

3. Tabulka

4. Tabulka

13 komentářů:

  1. To opravdu budou vracet? Tak to je perfektní... !!!
    Na toto jsem totiž taky čekala, ale když dali ty druhé trůny, tak jsem moc nedoufala.
    Parádní zprávička. Moc děkuji. Teď to nějak tajili, co bude. ;)
    A jediné info je opět kde? Ne zde... ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na fb to je taky, ale bez takovéhleho perfektního přehledu akce :D

      Vymazat
    2. Já právě nikde nic nenašla...

      Vymazat
    3. Nesleduješ toho tolik jako já xDD Já sleduju snad všechny verze, které existují :D

      Vymazat
  2. Ještě by mohli zopakovat Elfy a je to komplet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo by to super, ale ty jsou na námět seriálu Letopisy rodu Shannara, takže můžeme jen tiše doufat :D

      Vymazat
  3. No, byli dvojí elfové. Byla elfí kronika v roce 2016, ale ještě byl nějaký elfí teleport. Ale o tom nic nevím... Jen jsem viděla pozadí a ptala se majitelky, odkud to má... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to juu.. teď si nejsem jistá co bylo to druhé, ale taky si pamatuju dvoje elfy :D

      Vymazat
  4. Suzinko krásné zpracování jako obvykle♥Jsem nadšená,že tu akcičku vrátili..zase jsem jí prošvihla..nejvíc se těším na mazlíka a účes,jinak bych to klidně mohla poztrádat:D ale to pozadí se taky šikne to už mám:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vše se hodí xD nikdy nevíš jestli to ještě někdy budou opakovat nebo to vidíme naposledy :D

      Vymazat
  5. Jsem úplně pitomá. Ti druzí Elfové byl Svět fantazie a byla k tomu i kolekce pro něj. Já to hledám a přitom to znám. Je to tím, že k tomu nejsou detaily... Ale to by stálo za to také.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to si teď moc nevybavuju, ale určitě bych chtěla aby se to vrátilo ♥ Staré akce byly boží

      Vymazat