čtvrtek 16. května 2019

Plesové dárky

Máme tu další úžasnou akci s překrásnými účesy, oblečením a nesmíme zapomenout na věci do apartmánu nebo pozadí na profil. Pojďme se tedy podívat do vše na nás může s trochou štěstí z těch dárků vyskočit. Držím vám palce ať získáte co chcete.
Akce tu bude do 31. 5. 2019




Máme jako vždy na výběr ze 3. velikostí dárků (což je podle mého jen klam, protože velké kulové dostaneme ve všech)

A teď už se pojďme podívat na to nadělení. První se můžeme těšit na nové autíčko, mě osobně se teda moc nelíbí, ale určitě někdo po těch jeho řasách skočí.

Dále tu máme oblečení a krásné účesy (teda až na jeden...)

1. Outfit

ostatní barevná provedení

2. Outfit

ostatní barevná provedení

3. Outfit

ostatní barevná provedení

4. Outfit

ostatní barevná provedení

5. Outfit

ostatní barevná provedení

6. Outfit

ostatní barevná provedení

Také se můžeme těšit na dvě překrásná pozadí na profil.


A nesmíme zapomenout na nábytek do apartmánu, který brzo doplním....

17 komentářů:

  1. Ty to máš, Suzinko, stejně vždycky udělané nejlépe... ♥ Už se těším i na info o apartmánku... ♥
    Krásnou dobrou noc...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji děkuji :3 Trvalo mi to, ale stojí to za to :D
      Už jen zjistit zda mám z toho apartmánu opravdu vše, ale psss... stejně tam bude to co je vidět na pozadích na profil :D

      Vymazat
  2. finally.
    I waited you for a long time

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I'm so sorry for waiting. I had some problems with lady popular support...

      Vymazat
  3. Jo, ten druhej účes za moc nestojí, ale zbytek se jinak docela povedl :) a auto nám mohli taky udělat nějaké nablejskanější, když už je ten ples :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto souhlasím, nějaké to rychlé fáro by určitě každá z nás uvítala :D

      Vymazat
  4. To vůbec nevadí, Suzi. Je to krásné a do apartmánku určitě osvěžující. Taky doufám, že toto posbírám vše. Taky by bylo dobré, kdyby šla udělat terasa. ;)
    Opravdu velmi moc děkujeme, šikulko... ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nad vytvořením terasy jsem se taky modlila, ale bohužel :( jen tapeta a podlaha, žádný výhled :(

      Vymazat
  5. Aha. Tak to je smůla. A já fakt doufala. Protože mám ve 4.patře terasu, ale nemám právě žádný vhodný výhled.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já stále doufám v opakovačky starých akcí s výhledem T_T Taky se mi nechce kupovat zahradu když nemám co bych do ní dala T_T přitom další patro by se šiklo

      Vymazat
  6. No, ale i nové akce mívají výhledy. Třeba vánoční bruslení. Z toho šlo udělat pěkný venek. Je to fakt škoda, že to neudělali i jako výhled. I loni byly letní dárečky s výhledem, i třeba koupelny. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vánoční bruslení bylo poslední co mělo výhled .... od té doby bohužel nic... stále trpělivě vyčkávám :D

      Vymazat
  7. Suzinko, děkuji že se nám s tím tak patláš! :D Pravidelně navštěvuji, velmi užitečné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš zač, ráda vidím, že je moje práce přínosná pro ostatní ♥

      Vymazat
  8. So there is no furniture? :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. There is, but I forget.... and I don't knouw if I have all...

      Vymazat
  9. Na ten ples jste zvolila hodně originální outfit, ale vlastně se mi to líbí. Není tam jasně řečeno, co je to za ples, tak to nechci hodnotit nějak detailně a podrobně. :) Já osobně mám plesy zaryté jako klasické plesy, kde je špatná akustika místnost a v deset hodin se tam potácejí opilí strejdové s polorozepatou košilí. :D

    OdpovědětVymazat