pondělí 4. února 2019

Spoiler - Flashback

Flashbacky!!!! Těšíte se?
Na úvodním obrázku můžete vidět úžasný nábytek a krásné outfity.
Tento měsíc se nám mají údajně do hry vrátit tyto 3 skvělé akce.
1. Pózujte stylově - kolekce (z konce ledna 2016)
2. Dům u jezera - kolekce nábytku (ze začátku ledna 2015)
3. Červený koberec - krabice (z konce února 2016)

6 komentářů:

  1. Vypadá to vše skvěle, Suzinko...

    Přeji krásný den. ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Mně osobně se líbí obě kolekce... A fakt hodně. ;)
    Je to super, že toto opakují. Ještě nevím, jak využiji zcela nábytek a tak, ale mám na vymýšlení pak hodně času... :D

    OdpovědětVymazat
  3. Suzí to jsi to super vymyslela♥Já si to rozčlenila na 3 díly:D Jinak pro mě top je kolekce!!Jinak krabice jako vždy neklapne:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no já usoudila, že už mám tu toho mám dost, tak jsem to spojila do jednoho xDD Pak to budu přidávat až se akce objeví ve hře :D

      Jinak kolekce obě úplně vyprázdním :D na to už jsem připravená xD A krabici zase opláču :D

      Vymazat