pátek 1. února 2019

Noví romantici

Jak už jsem říkala, blíží se sv. Valentýn a proto tu máme akci plnou srdíček, červené a růžové barvy. Protože jde o teleport, můžeme se těšit na oblečení pro muže, nějaký ten nábytek a samosebou hromadu oblečení pro nás a krásné účesy.
Akce potrvá do 15. 2. 2019

Tady už máme klasický panel s přehledem destinací.

1. Mrak devět / Cloud nine

Všechna barevná provedení

2. Milostný příběh / Love story

Všechna barevná provedení

3. Šílené zamilování / Crazy in love

Všechna barevná provedení

4. Tvar mého srdce / Shape of my heart

Všechna barevná provedení

5. Miluju tě jako milostnou píseň / Love you like a love song

Všechna barevná provedení

6. Můj sladký Valentýn / My sweet Valentine

Všechna barevná provedení

7. Vše ze mě / All of me

Tapeta + Podlaha

Pozadí na profil

12 komentářů:

  1. Tak to sa teda teším :) pozadie, účes lady super a možno aj pre chlapa niečo pozbieram :D

    OdpovědětVymazat
  2. Teleport mám ráda,akorát bez dia to teda nedávám..dle nabídky vidím,že pozadí chcííí a taky ty vlasy nejsou k zahození:D a nějaký ten hadřík se taky šikne..Těším se Suzí♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já plánuju vyklidit 3. a 7. místnost :D Pak podle nálady :D

      Vymazat
  3. Nejvíc se mi líbí vlasy č.4 ty prostě chcííí prosím♥:D

    OdpovědětVymazat
  4. ce sera demain ? 01/02

    OdpovědětVymazat
  5. Zlatíčko moc krásné♥Některé kousky jsou fakt super♥Účesy pro mě vedou č.3 a 5♥No ovšem snoubenci vlásky nepořídím nějak se mi v tom nelíbí manekýn:D Jinak apartmán super..některé kousky jsou k nakousnutí a pro mě to bude top tohoto teleportu♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele naprosto s tebou souhlasím, vlasy pro chlapa mě taky nezaujaly, nechám mu ty co má než najdu lepší :D a nábytek miluju jako vždy ♥

      Vymazat
  6. Ahoj, odkud máš to tetování hvězdy na ruce?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pánské tetování :D Ale mě se tak moc líbilo, že jsem si ho přidala na lady :D Škoda, že to nejde i v hře T_T

      Vymazat