středa 29. srpna 2018

Tropické vibrace

Máme tu poslední výlet, tak si ho pojďme pořádně užít.
Snad ti opeřenci budou v noci ticho.
Akce zůstává do 13. 09. 2018


Tady už máme naší obvyklou mapku i s hlavní cenou v podobě bundy s ptactvem.

1. Palmová zóna - Oblečení do pralesa super, splyneš s pozadím, ale jinak nepoužitelné. Ptactvo nekomentuji, ale kufřík s botkama beru. 

2. Palmová zóna - Zajímalo by mě, co mají být ty kalhoty zač, ten střih se snad ani nedá popsat. 

3. Palmová zóna - V těhle botách se máme zabít? Aspoň že máme hezké náramky.

4. Palmová zóna - Nemůžu si pomoci, ale ten makeup je v celé akci naprosto příšerný, aspoň tohle oblečení mi to vynahradí.  

5. Palmová zóna - Sukně zajímavá a konečně nějaké pěkné plavky. No brka na uši taky ujdou, aspoň ty mlčí.

6. Palmová zóna - Kolik ptáků asi bylo potřeba na jednu takovou sukni? A co je proboha ta modrá hrůza co jde až do vlasů?

7 komentářů:

  1. Tak to je super. Dnes jsem o tom mluvila v klubu, protože se ptali, co bude dále. Tak to jsem zvědavá, co to bude... :-) Moc děkuji za info... ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Ono to tu už bylo, že? Kdy to bylo a jak se to jmenovalo, pokud se smím zeptat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo tu mám pocit něco hodně podobného, ale stejná akce to není :)

      Vymazat
  3. Jasně, prý je to akce nová. Mně tam zmátl ten účes, který k tomu byl používaný. :-D
    Moc hezky jsi to tu ukázala, krásná práce, Suzi.
    Velmi děkujeme za informace... ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Tie komentáre ma pobavili xDDD :D

    OdpovědětVymazat