středa 1. srpna 2018

Teen squad

Po jednodenní a napínavé pauze nám konečně dorazila akce. Můžeme se těšit na nové účesy, pózy i nábytek. Těšíte se?
Akce nám tu zůstane do 15. 8. 2018

1. Tabule
2. Tabule
3. Tabule
4. Tabule
5. Tabule
6. Tabule

Nábytek


Tapeta + podlaha

Pozadí na profil
Pracuje se na tom ..........


16 komentářů:

  1. I'm afraid this time we will get the 3x3 table!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prosíííím, nech sú to tabuľkyy! :3 Podľa mňa sú náhodou celkom dobré, navyše po tých zmenách v kolese šťastia s dia nie je problém :D necháme sa prekvapiť :) inak máš naozaj pekný blog ♥️

      Vymazat
    2. tak s dia jde vše :DDDD A děkuji ♥

      Vymazat
  2. Hlavně ne tabule. T.T Prosím

    OdpovědětVymazat
  3. Velmi moc děkujeme za informace a těšíme se... :-) ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Opravdu ještě jednou děkuji za informace. Vypadá to moc hezky. :-) Jen jedny kalhoty se mi nelíbí, ale jinak super... Jste moc šikovná. ♥ Děkuji...

    OdpovědětVymazat
  5. Mně ta třetí batule přijde tedy naprosto perfektní celá. Ale zase právě u té 4. se mi nelíbí kalhoty. Ale celkově to vůbec není špatné. :-) Přeji hezký den... ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nikdy nezačala fandit army vzhledu, takže tím to asi bude :DD A afro mám v salonu víckrát, než bych si přála :DDD

      Mám ráda spíš vzhled napůl klučičí XD s flanelkou kolem pasu XD

      Vymazat
    2. Jako taky nemusím army vzhled. Ale co se mi na tom vše líbí je to, jak je to tam slazené i s dětskými a legračními motivy. Nechci určitě využívat vše, ale věcičky opravdu špatné nejsou. Dnes jsem si dala masku se srdíčky. Prostě jsem si udělala legraci. ;-) A flanelka, kalhoty, tričko, to je to nej... ♥
      Ještě jednou moc za vše děkuji a přeji příjemný sluníčkovský den...:-)

      Vymazat
    3. MOC VÁS PROSÍM, já se omlouvám že to píšu mimo téma, ale jsi jediná ke komu se můžu obrátit. nejde mi spustit lp, nebo jakože jde ale zobrazí se mi tohle .. https://ctrlv.cz/10AT prosím, jak to odvolám a budu moct mít normální lp? prosím o radu, potřebuji dneska :/

      Vymazat
    4. Ahoj Agents, neznamená to, že LP nejde spustit. Pouze se stránka špatně načetla a zobrazuje jen neformátovaný text na stránce. Zkus stránku a průzkumníka restartovat, nebo použít jiného průzkumníka. Občas se to stává. Může to být hned z několika důvodů (jedním z nich může být pomalý internet, díky kterému se nenačtlo vše).

      Vymazat
    5. děkuju za radu, ale pomalý internet nemáme, a dělá mi to jen na lp. takhle se mi to pořád dělá, at' aktualizuji jak chci :/

      Vymazat