úterý 13. února 2018

MANGA Kolekce

Máme tu po dlouhé době něco originálního, i když překreslení trochu pokulhává. Máme ve hře 5 nových "účesů" a jako to bylo s popcornovým účesem, opět jen doplněk. Při podrobném průzkumu jsem došla k názoru, že pojmenování je mylné, jelikož postavy co se mi povedlo najít jsou z her nikoli mangy. Tak se pojďme podívat co tu všechno máme.
Kolekce je tu co 20. 2. 2018

Pokusila jsem se najít několik obrázků, které mohly být předlohami.

1. Alice (Grimms Notes)
2. Vanilla (Neko Para) - Halloween

3. Totooria Helmold (Alchemist of Arland)
4. Dlouho mi trvalo než jsem si všimla, že jde o verzi hry Love Nikki (Nikki UP2U), kde si můžete z kousků oblečení sestavit vlastní postavu a tak taky vznikl tento obrázek
5. Našla jsem sice předlohu, ale nemám tušení jestli se jedná o FanArt nebo je to opravdu nějaká postava.
6. Poslední předlohu jsem zatím nenašla, ale pokusím se ji dodat co nejdříve

Žádné komentáře:

Okomentovat