úterý 2. listopadu 2021

Surrealismus

 
Po dlouhé době jsem se rozhodla zpracovat jednu akci a myslím, že pro dlouho dobu opět poslední. Máme tu tématem plno krásných motýlků, tak doufám, že bude taky plno krásných outfitů.
Akce tu bude do 10.11. 2021

Jde opět o akci ostrovy jako u mého posledního příspěvku. Od doby co změnili úplně mechanismus hry se dají alespoň kupovat "tahy" za SM a ne pouze za DIA jako to bylo dřív, což je výhoda.
Tady je přehled účesů, které lze v akci získat.
1. Mrak

2. Kámen

3. Slunce

4. Hrad

5. Strom

6. Měsíc

7. Loď

3 komentáře:

  1. No teda, Suzi. Já jdu k Tobě na starší akci a co to nevidím, další příspěvek... Snad ho dokončíš ještě. Taky už od Nového roku přestávám hru hrát, jen budu dělat nějaké opakovačky. Měj se moc krásně a užívej předvánoční čas... ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle byl spíš takový úlet. Neskutečně mi chybí zpracovávat akce, ale LP to dělá jen těžší a zabírá to neskutečné množství času, kterého si většina lidí vůbec neváží.

      Vymazat
  2. Já vím, Suzi, a velmi moc mě to mrzí, že se hra i LP tak šíleně zkazily. Jsi jedna z nej, co dělaly tyto weby. Ale nic s tím nenaděláme. Doba jde dále. A snad jendou může být i lépe.. ♥
    I tak Ti děkuji, Suzinko... ♥

    OdpovědětVymazat