úterý 8. září 2020

Viktoriánská událost

 

Tak se nám vrátila jedna ze starších akcí, přesněji z roku 2018. Máme tu dost pěkných účesů a krásné viktoriánské šaty. Pro hráčky které událost už měly je tu šance doplnit chybějící kousky a pro ostatní plno nových věcí.
Akce končí 22. 9. 2020

Jde o jeden z méně oblíbených druhů akce a to o ostrovy.
Na mapce si můžeme všimnout 7-mi hradů. 
(ten jeden chybějící ignorujte, už se mi to nechce předělávat)
Zde můžete vidět všechny účesy, které jde získat. 

1. Květiny v mé mysli

2. Jsem tak nóbl (10.9.)

3. Krajkové sny (12.9.)

4. Slunečníky jsou zpět (14.9.)

5. Stuhy mě dělají šťastnou (16.9.)

6. Dokonalá shoda (18.9.)

7. Viktoriánské nebe (20.9.)

1 komentář:

  1. Jsem moc ráda, že ji opakují. Je to jedna z akcí, které ještě budu dělat. A malá z ní nahrála v roce 2018 dvě kabelky a jedny šaty... ;)

    OdpovědětVymazat