úterý 12. listopadu 2019

Venkovní kempování

Podle kalendáře je sice podzim, ale venku už je pěkná zima. Proto tu máme nějaké to teplé oblečení na kempování u ohně.
Akce tu bude do 21. 11. 2019

Máme tu mapku s 5 -ti lokacemi.

1. ohniště - Zde najdeme: Fotoaparát, bundu, kalhoty, svetřík, boty a sluneční brýle

2. ohniště - Zde najdeme: Vestu, řetízek, kalhoty, košili, boty a ponožky

3. ohniště - Zde najdeme: Sportovní hůl, ledvinku, bundu, čepici, kalhoty a boty

4. ohniště - Zde najdeme: Dekorace a nábytek do apartmánu, podlahu, výhled a tapetu

5. ohniště - Zde najdeme: Batoh, čepici, kalhoty, svetřík, boty a ponožky

Hlavní odměnou za sesbírání všech truhel je toto krásné pozadí na profil

14 komentářů:

  1. Nádherné, Suzinko... ♥ Přeji hezký den..

    OdpovědětVymazat
  2. Super Suzí!♥ Dala bys nám tam ještě v jakých truhlách jsou jaké položky? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když na jednotlivé truhly klikneš jsou tam náhledy, ale klidně to tak mohu zpracovat jako jsem to dělávala ♥

      Vymazat
    2. To by mě vůbec nenapadlo, díky moc za tuhle užitečnou informaci! ♡
      A můžu se zeptat, jestli náhodou někdo nevíte, proč je ve čtvrté destinaci s věcmi do apartmánu v posledních dvou truhlách stejné pozadí? Je jedno snad výhled..? Napadlo mě, jestli to nemůže být třeba tapeta na profil, ale ta se přeci získá až po vysbírání všech truhel.

      Vymazat
    3. To je skvělé, zrovna jsem si říkala že musím nutně předělat halloweenskou terasu a tohle pozadí je tak krásné! Děkujeme Suzi, opět jsi nejlepší, tvůj blog je vždy nejpřehlednější a je na něm vše ❤️

      Vymazat
    4. Napadlo mne, že někdo bude zmatený, že jsou tam dvě pozadí a proto jsem to popsala :D a s těmi náhledy není zač, dřív to fungovalo pouze na mobilu v aplikaci, ale teď to dali do normální hry a to mi trochu sebralo práci :DD

      Vymazat
    5. Tyjo, děkuji! Věděla jsem, že v aplikaci to jde, ale tam nejsem pořád. Jsi úžasná, děkujeme ♥.

      Vymazat
  3. Super přesně tohle jsem hledala :)

    OdpovědětVymazat
  4. Suzinko, moc děkujem. Skvělá práce... ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není vůbec za co :D snažím se udělat si zase dobrou reputaci po mé dlouhé absenci XDDD

      Vymazat