středa 4. července 2018

Sneek Peek - Červenec

 Mám tu nový měsíc a s ním přicházejí nové spoilery na akce.


Na tomto obrázku můžeme vidět nábytek z lázeňských ostrovů.

Zde je už očekávaná kolekce.

Ovšem se můžeme těšit i na nové účesy.

Tyto krásné nové šaty, těším se co to bude.

Oblení pro muž, též očekávané v kolekci.

Další nové krásné kousky.

A víc letního oblení.

A nesmíme zapomenout na oblečení z lázní.

8 komentářů:

  1. Tak to je božsky krásně uděláno a moc opět děkuji za info... :-) Fakt jste šikulka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu sem přidávat další informace, když nějaké najdu ;)
      Vypadá to na krásný měsíc.

      Vymazat
  2. No,to jako určitě. Přiznám se, že s hrou pomáhám malé, ale hra se mi opravdu líbí. Hrála jsem před tím jinou hru, taky tam byla móda, ale spíš bojová. Hra je dost těžká a byla i těžší. ;-) Toto je mnohem příjemnější. Opravdu jste to tu udělala moc krásně. Něco o tvorbě webu vím. Pojedeme sice na dovču, ale novinky budu bedlivě sledovat. Teprve tu hru chytám. A dělají to teď i tak rozumně. Budu se moc těšit a za všechny Vám děkuji. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si pamatuji ještě starou verzi hry :D hrávala jsem to jako malá. Bylo to víc podobné realitě, ale i tato verze jde ^^ Je to takové pohodovější.

      Vymazat
  3. Přiznám se, že tyto hry opravdu vůbec neznám. Ke hře na netu mě přivedly děti, protože musely jet na tábor a já jim to měla hlídat. A tak jsem to začla hrát. Byl to bitefight. Bojová hra. Lady mi je opravdu velmi příjemmou hrou. A zdravím z Chorvatska... Dřív jsem se nemohla ozvat. Máme tu i špatný net. ♥ :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se na LP líbí, že to není hra jen pro děti, ale často potkávám už ženy s dětmi , se kterými si prostě víc rozumím :D A přeju krásné počasí v Chorvatsku ♥

      Vymazat
  4. Je to opravdu velmi příjemná hra a navíc to můžou hrát jak my, rodiče s dětmi. Nevidím na tom nic špatného. Moc děkuji. Přivezli jsme zde teplejší už počasí, ale celkově je zde chladněji než loni. Ale je tu fajn a moc krásně. Moc Vás zdravím... :-) ♥

    OdpovědětVymazat