pondělí 9. července 2018

Barevný festival

Vzpomínáte si na tento teleport z roku 2015? Je zpátky, těšíte se také tolik jako já?
ZAJÍMAVOST!!
Před 3 lety tu tento teleport byl úplně ve stejný den.
Zůstane tu do 24. 7. 2018


Tak už nakoukneme dovnitř ne? Máme tu celkem 5 barevných zón.
Za obrázky děkuji Girls Clubu

1. Zelená
2. Červená
3. Růžová
4. Fialová
5. Modrá
Pozadí


17 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Že jo :3 Už se na tento návrat opravdu moc těším :3

      Vymazat
    2. Hehe, minule jsem si z důvodu nedostatku času odnesla jen 3-5 věci a jdu na fialovou a růžovou :3 ^=•=^

      Vymazat
    3. Já minule dostala kulový, protože jsem ještě hrála starou verzi a v téhle jsem byla později a mrzelo mě, že jsem minula tuhle akci

      Vymazat
  2. Fialová, ružová a zelená sú TOP ♥️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, v ružovej tie vlasy a v zelenej aspoň havko :)

      Vymazat
    2. Já chci popravdě úplně vše xDD nikdo neví, kdy se tato akce bude znovu opakovat pokud vůbec ^^

      Vymazat
  3. Velmi moc Vám děkuji opět za skvělé informace. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jste vážně vynikající a moc, velmi moc děkuji. Je to krásné. Doufám, že se k alespoň k něčemu dostanu. :-D Nemám teď moc čas, chtělo by to diamanty. Ale jsou ještě lázně a ty jsou vysloveně neodolatelné... ;-) No, je ještě čas... Velmi hodně Vás zdravím. ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Som veľmi rada za návrat tejto akcie, je krásna a konečne môžem získať všetky účesy ❤️ Len prosím, hlavná odmena v miestnosti Fialová je póza do bytu?

    OdpovědětVymazat
  6. To je prostě božíí ♥♥♥ I když to je opakovačka (se přiznám, já ještě v roce 2015 nevěděla co lp je xd) takže jsem úplně nadšená!

    OdpovědětVymazat