středa 31. května 2017

Pyžamový večírek

Opět je tu labyrint a kostičky. Kde se sakra schovává ten teleport no ne? LP dostal skvělý nápad uspořádat vlastní pyžamovou párty a přidá nám tedy do šatníku zbrusu nové kousky. Můžeme dostat pyžámka, nábytek do pokoje, či stěny a podlahu, také máme nové lidi do apartmánu a vrcholem je poza s překrásným jednorožcem *-* toho prostě nejde nemít.
 Hra končí 9.6.2017 v 13:00 


Tak se pojďme mrknout na to nadělení.

V 1. posteli se nachází rozkošné pyžamo i se spací páskou přes oči.
V 2. posteli máme trochu odvážnější růžové pyžamo s 1. človíčkem do bytu.
V posteli s číslem 3 je modré pyžamo zároveň s druhou osůbkou.
Ve 4. posteli je o dost růžovější obleček s podivnými bačkory. Nu co už. Jako kompenzaci nám k tomu přidali podlahu do apartmánu.

V 5. posteli už se můžeme těšit na nábytek, cítím novou ložnici pro mou lady.
A v 6. posteli a zároveň poslední už máme slavnou pozu i s pyžamem a tapetou do apartmanu,
 

Sami posuďte jak se vám tato akce líbí, mě tedy neskutečně moc, až z toho mám chuť uspořádat vlastní pyžamovou párty.
zdroje obrázků: http://lpisabella.blogspot.cz/

1 komentář:

  1. Tak to je paráda! I já jsem docela dost hodně hrála tuto hru a to hlavně proto, že se mi tam dařilo sehnat docela dost inspirace na to spodní prádlo a případná pyžama , které bych si mohla pořídit pak v reálném světě. A pak, že jsou ty hry špatné :))

    OdpovědětVymazat