pondělí 4. února 2019

Mimo tento svět

Máme tu novou kolekci a myslím, že její název naprosto vystihuje moje "nadšení".
Kdo také tentokrát ušetří?
Kolekce tu s námi bude do 11. 2. 2019

Tady už máme plný přehled věcí v kolekci.

Tady je pár pokusů o sestavení outfitů + dohledané předlohy










8 komentářů:

  1. Suzí já si něco málo koupila,ale teda tato kolekce není můj šálek kávy..ledaže bych šla na maškarní:D za mimoňa:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ani to xDD na maškarní mám masky z Milána XD které se mimochodem taky blíží i tento rok XD

      Vymazat
  2. Je to příšernost :D Nakoupila jsem pár věcí jen kvůli modním bodům. Nikdy to oblečení nevyužiju. A nejsem jediná, zatím jsem žádnou lady s tímto oblečením neviděla. Jak já se těším na něco nového :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si koupila pouze ty růžové boty za 13 SM v černé barvě a pak ty legíny s potiskem souhvězdí xDD Jinak nic z toho v šatníku nechci ani vidět XD

      Vymazat
  3. Je to úplně perfektní kolekce. Jen se to musí umět využít.
    Suzi, teď mají být asi benátské masky. Ty z Milána by mohly tak být kdy?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když se ti kolekce líbí jedině dobře :D Aspoň někomu :D
      Na Miláno čekám, pokud bude jako další akce tak nejdřív až skončí jedna z akcí co máme teď. Doufám, že dorazí po kolekci už 11. 2., ale může taky dorazit až po teleportu a to 15. 2.

      Vymazat
  4. Náhodou mne kolekcia sadla. Mám veľmi rada túto "space" tématiku. Ako sa hovorí sto ľudí , sto chutí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, někteří zase nadávají na šaty a já je prostě miluju :D Ne nadarmo se ta hra přece jmenuje Ladypopular :D tak proč nebýt za lady :D

      Vymazat