pondělí 21. ledna 2019

Moderní princezny

Máme tu moderní princezny s nimi i spoustu oblečení a překrásné účesy.
Jste připraveny je porazit a vyhrát krásné kousky?
Akce se tu zdrží pouze do 31. 1. 2019

1. Pocahontas


2. SnowWhite / Sněhurka



3. Rapunzel / Locika



4. Gretel / Mařenka



5. Belle



6. Odette

8 komentářů:

  1. Já si připadám jako sto let za opicema, ale nemůžu rozkličovat tu stříbrnou a sladkou princenzu:D
    Jelikož celkem vycházejí z Disneyovského zpodobnění, nemám problém s Locikou, Sněhurkou, Kráskou a přestože osobně neznám takové ztvárnění, ani s Princeznou z Labutího jezera. Stříberka by snad mohla být Pocahontas, ale soudím tak pouze podle kabely. Sladká je mi celkově záhadou. Napadá mě Mařenka Jeníkova a Otesánkyně, jinak teda nemám páru:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle všeho je to Pocahontas a Mařekna, ale taky nevím kam na to chodí :DDD Ani předlohy jsem nenašla a to jsem hledala několik hodin XD

      Vymazat
  2. Ano, je to tak, jak píšeš. Stříbrná je Pocahontas, to je i vcelku jasné. Jen mi je nějak záhadou, proč se vztahuje k Disney. A sladká jsem taky nevěděla, ale je to Mařenka. Logické mi to nepřijde, ale takové ztvárnění jsem viděla z nějaké opery... Osobně se mi ty princezny líbí. Aspoň nějaká pěkná změna a budeme mít princezny a přitom nebudou vůbec nudné. Labutí jezero je pro mě osobně topka... Ikdyž je hodně netradiční. O to lepší. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě přijde záhadou, proč nám dali Odettu, která se vůbec nepodobá.. s naprosto příšerným účesem, Pocahontas, která si není podobná ani když zavřu obě oči a Mařeknu, která ani není princezna. Ale nedají nám třeba Popelku, Ariel nebo jiné klasické princezny, které jsou na internetu jako moderní princezny ztvárněné tak 600x :D

      Vymazat
  3. Jako podle mě se to celkově moc nepodařilo. A kdybych s hrou už nechtěla postupně v této větší formě končit a nebyly tam ty účesy, tak bych se na to asi i vykašlala. Nechápu souvislost těch holek mezi sebou. Pocahontas není žádná princezna, ale indiánka. Apod. Ale ztvárnění mi přijde osobně originální a je to lepší, než stále jen společenské šaty. ;) Bude aspoň změna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem hledala předlohy tak jsem našla plno krásných zpracování jak by princezny vypadaly v dnešní době a je škoda, že nevybraly něco z toho, bylo tam plno krásných kousků. Také se mi zdá, že máme v šatníku nějak moc dlouhých šatů. A nedá se moc kombinovat modely. Nějaké pózy na víc bych taky přivítala :D

      Vymazat
  4. Moderní princezny mě moc nenadchly,raději mám klasiku.Nicméně jsem neodolala a k Loccice dotrajdala:D Ty vlasy mě nějak oslovily prostě,ačkoliv mám teď momentálně dojem,že je vytáhnu 2x do roka:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se dobelhala až k Belle, protože její outfit je přímo úchvatný, ale nechápu kam ti co kreslí chodí na předlohy xDDD

      Vymazat