středa 18. dubna 2018

Viktoriánská událost

V poslední době se nám do hry hrne spousta nových účesů, ale kdo by si stěžoval, že?
Máme tu krásnou viktoriánskou událost, tak se pojďme podívat, co můžeme dostat.
Akce končí 3. 5. 2018

Jde o jeden z méně oblíbených druhů akce a to o ostrovy.
Na mapce si můžeme všimnout 7-mi hradů.
Zde můžete vidět všechny účesy, které jde získat. 
Také "milujete" jak jsou jedny vlasy v takové v barvě a druhé v jiné? Mám pocit, že 1. a 3. účes už jednou ve hře máme jen trochu jinak nakreslený. Ale rozhodně se pokusím získat 2., 4. a 6. vlásky. Co vy? Které se vám líbí?

1. Květiny v mé mysli - Tento hrádek asi prošmejdím co to půjde, naprosto se mi líbí ten klóbrc a zbytkem nepohrdnu.

2. Jsem tak nóbl (21. 4.) - Normálně bych sem jen nakoukla, ale když jde o vlasy, musím to vyklikat celé.

3. Krajkové sny (23. 4.) - Tuhle zříceninu bych klidně vynechala, podobné šaty jsou v 1. hradu a účes se mi tolik nelíbí.

4. Slunečníky jsou zpět (25. 4.) - Zde nemám žádné námitky, možná by šat mohly mít trochu tvar, ale co už. Paraplíčko i s účesem jsou boží a to je hlavní.

5. Stuhy mě dělají šťastnou (27. 4.) - Další hrad, který vynechám, vlasy za moc nestojí a šatů z této akce budu mít víc než dost.

6. Dokonalá shoda (29. 4.) - Toto je další hrad, kde nemám co vytknout, ale opravdu vůbec nic. Účes je perfektní, šaty jsou elegantní a tentokrát mají i ten tvar.

7. Viktoriánské nebe (1. 5.) - Poslední hrad mne trochu zklamal. Účes mohl vypadat lépe. Mám pocit, že polovina hlavy je plešatá a šaty také za moc nestojí. Asi se vyhnu i tomuto hradu. 

Žádné komentáře:

Okomentovat