středa 23. ledna 2019

Podzimní kolekce pro NI

Blíží se k nám návrat staré kolekce z roku 2016. Máme druhou šanci utratit dia za úžasné kabátky.
Kolekci tu máme do 31. 1. 2019

Tady už máme plný přehled věcí z kolekce.

A tady je pár modelů pro inspiraci.

6 komentářů:

  1. Kolekcí jsem hodně nadšená... Skutečná nádhera... ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem byla taky nadšená, když jsem zjistila, že se nám znovu vrátí ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  3. Suzi je to super!já jsem taky ráda,že to daly zpět,protože jsem si tenkrát moc toho nekoupila...Takže za mě super♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi povídej opli :D Já tenkrát byla ještě mladá a sotva jsem si z kapesného nakoupila jídlo :D Teď už se nakupuje snadno XDD i co se týče kolekcí

      Vymazat
  4. Určitě... Jsou tam krásné kousky a vyjímečné... ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluju kolekce typu "pózuj stylově" xD ty jsou prostě nejlepší ♥ I když jsou pozy bohužel za dia

      Vymazat