pátek 7. prosince 2018

Sneek peek - Prosinec

Popořadě si představíme co vše nás tento měsíc čeká.

6 komentářů:

  1. To jsou výborné informace. Děkujeme, Suzinko...♥

    OdpovědětVymazat
  2. Je to těžko se v tom orientovat. Omlouvám se, že nereaguji zcela na vše, ale moc nestíhám. A jinak moc děkuji za každou odpověď, četla jsem všechny. Já mám ještě nejradši teleport a tabulku 3x3. Labyrinth taky není špatný, ale už je i pro hráčky méně dostižný. Přeji krásný a pohodový nedělní večer... ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já sama se v tom tak trochu ztrácím :DD
      Není tvojí povinností reagovat na vše, vždy mě to mile potěší ♥
      Já nejvíce asi miluji teleport a vždy se modlím, aby v něm byly pěkné věci :D

      Vymazat
  3. Tak teď ten teleport bude vysloveně úchvatný... ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně ten nábytek do apartmánu, na ten se klepu nadšením. :D

      Vymazat