pondělí 26. listopadu 2018

Síla hudby

Máme tu úžasnou akci a zase jsou to tabulky. Jak já tenhle typ akce nesnáším, ale věci jsou tu úžasné. Jen je velká škoda, že nemáme žádné nové účesy.
Akce je tu do 13. 12. 2018


1. Tabulka

2. Tabulka

3. Tabulka

4. Tabulka

5. Tabulka

6. Tabulka

8 komentářů:

  1. Ta hudba vypadá skvěle. Nádherná předzvěst Vánoce. Velmi se na celou akci těším, i na to, co v ní vše bude a jak to bude vypadat... Děkujeme za info... ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Také se nemůžu na všechnu tu krásu dočkat ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Já se Ti ani nedivím. A viděla jsi už VIP dáreček? To bude nádherný prosinec... Fakt se na vše šíleně těším... :D ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. VIP je opravdu úžasné, jen škoda, že asi tolik DIA neutratím, protože musím šetřit na Vánoce.

      Vymazat
  4. Úplně vidím, že to budou dárky a mně vomejou...:D Potřebuju klavír, to je prostě naprostý skvost, housle, kytaru, bubny i klarinet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já chci mít prostě všechno xDD Hlavně tu poslední pozu :D

      Vymazat
  5. Ne. Je to tabule 3x3 a říkala mi to i kámoška, že to tak bude. To Ti vyjde... ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tabule jsou můj 3. nejneoblíbenější typ akce... 1. jsou dárky, druhý solitaire a 3. tohle XD

      Vymazat