úterý 15. května 2018

Holografická událost

Tak nám sem šoupli tabulky, jupííí.... nevím co je horší, utrácet v kolekcích nebo tabulky. Asi mi není souzeno našetřit si na večírek.
Akce tu na nás nud koukat do 31. 5. 2018

Tabulka 1 - Tento model se mi opravdu líbí. Jen je škoda, že vlasy nejsou účes, ale pouho pouhá paruka.
Tabulka 2 - Tady ovšem někdo udělal chybu, ačkoli předtím šlo o paruku, teď se jedná opravdu o účes. Zbytek se mi ale líbí a tak mi asi tato "nádhera" v salonu přibude.
Tabulka 3 - Sice jsem moc nepochopila co jsme to dostaly na krk, ale co s dá dělat, hlavní odměnou nám jsou tyto až příliš lesklé rty.
Tabulka 4 - Tepláky ani boty asi nevyužiju, ovšem čelenka je opravdu parádní a z topu jsem také nadšená. Hl. odměnou jsou další ještě více se lesknoucí rty se kterými můžeme hrát zrcadlo. 
Tabulka 5  - Nejsem příliš velký fanda růžové, ale ten vršek se mi opravdu líbí, bohužel to samé nemohu říct o botách. Jako hlavní odměnu si pro nás tentokrát vymysleli lesklý sajrajt na tváře jinak známý jako highlighter.
Tabulka 6 - Poslední tabulka to také příliš nezachránila. Speciální make up v podobě děsivých stínů by se hodil spíše na maškarní, tak asi vím čím budu strašit kolemjdoucí na Halloween.

2 komentáře:

  1. Gosto muito dos seus artigos, queria saber como vc consegue esses spoilers 😊 vc é muito esperta 😉😚 obrigada pelos artigos

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sharp eyes and so much free time :D this is the secret :D
      I'm glad that you like my blog ^^

      Vymazat